BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 10, 2010

婚? 昏?

哈哈..
这个标题我想了很久呐..
不错呗..


今天看我干哥哥娶新娘..
玩得蛮好笑的..
搞得我干哥忙得很昏..
哈哈..
但最后也抱得美人归..
而且..
我干大嫂好美..
@@..
羡慕-ing..


他还问我..
以后娶我要多少聘金..
这个要问我妈..
=P..


老公啊..
所以吼..
现在开始要存钱了..
哈哈哈..
我妈很势利眼的..
XD


好啦好啦..
去读读书..
vivi 说她读完了..
炸到..
><


嗒嗒鲁~


[Romeo take me somewhere, we can be alone.
I'll be waiting; all there's left to do is run.
You'll be the prince and I'll be the princess.
It's a love story, baby, just say yes.]

0 comments: